Frakt og retur vilkår

Frakt og leveringsbetingelser:

Vi tilbyr levering gjennom Posten, samt henting i butikk på Sønstebøtunet i Bø. Vi har fast fraktpris på kr 99,- eller fri frakt på order over kr 500,-
Når Kaoz.no har mottatt en bestilling vil vi sende bestillingen fra oss så raskt som mulig. Varen vil normalt sendes til deg i løpet av en til to virkedager. NB! Minner om at det i salgs- og kampanjeperioder må beregnes opptil fire virkedager ekstra!
Ved eventuelle forsinkelser utover dette skal kjøper bli informert enten pr epost eller mobil.
Ved bestillinger som skal hentes i butikk på Sønstebøtunet, vil kjøper motta beskjed pr epost når varen er klar til henting.

Lokal Leveranse

Vi tilbyr også levering rett hjem på dør for ordre over 500,-. Dette koster 100,-  Vi vil kontakte kunde pr tlf og avtale levering med kunde.
Lokal leveranse gjelder for kunder som bor innenfor en radius på10km. 


Vi sender dessverre ikke til Svalbard eller utlandet.


Utsolgt vare:
Ved utsolgt vare forbeholder vi oss retten til å kansellere din ordre. Vi vil da prøve å tilby deg en tilsvarende vare eller kansellere din ordre etter avtale med deg.


Risikoen for varen(e)
Risikoen for varer overgår til kjøper når angreretten, etter 14 dager fra mottagelsen, er utløpt.

Er varen blitt skadet etter at kjøperen har fått den bevarer kunden angreretten om skaden ikke skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side.

Bytte og angre på kjøp:
Bytting av varer kan gjøres så lenge varen er i originalemballasjen. Når det gjelder klær må merkelappen være på.

Vi tilbyr fri bytte og retur, så ta kontakt med oss på post@kaoz.no, så sender vi deg en returlapp på mail. Angrerettskjema vil følge ordrebekreftelsen du får via mail når du bestiller i nettbutikken, eller kan printes ut her.
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager.


Reklamasjon:
Foreligger det feil eller mangler ved en vare må den sendes tilbake til oss innen rimelig tid etter mangelen er oppdaget. Ta kontakt med oss på post@kaoz.no. Vi må ha varen hos oss for å vurdere om det er en reklamasjon. Ny sending vil naturligvis være fraktfri.